2007年10月13日 星期六

Cappuccino/曾沛慈



Cappuccino/蕭亞軒

演唱: 曾沛慈

Elva girl bring it on cuz we can baby rock it til'da early morn
We're gonna keep it goin' baby on and on.
We'll be hold it down til da break of dawn.so check it~

自從他走了以後 在我的心中 留著不大不小傷口
在這個入秋街頭所有感受 我還沉溺在回憶漩渦

有人說愛是種烈酒 會讓人失去了左右
Oh Ya~我卻對愛有種不同感受 我深深的覺得 它像手中 Cappuccino

愛情像 Cappuccino 濃濃的眷戀泡沫 誘人的氣息 多愛不釋手
愛是 Cappuccino 苦苦的美麗滋味 藏在我心頭久久

Come and hit me baby one more time cuz the scent of you makes me
lose my mind takin' control of my heart with your sensuous style
makin' me wild takin' me on a natural high and ya now...

我也以為我能夠 在心碎的時候 轉身大步大步就走
在這個微寒氣候 坐在咖啡館中 溫柔只能心中虛構

有人說愛是種烈酒 會讓人失去了左右
Oh Ya~我卻對愛有種不同感受 我深深的覺得 它像手中 Cappuccino

愛情像 Cappuccino 濃濃的眷戀泡沫 誘人的氣息 多愛不釋手
愛是 Cappuccino 苦苦的美麗滋味 藏在我心頭久久

有些事已不想說 有些愁無法形容 只有嚐過的人才懂
如果你深深愛過 付出過溫柔 愛一個人 上癮了以後 思念濃

Cheak1, Cheak2, Cheak3~Listen baby cuz I'm tellin' da truth
Cuz I'm getting' dazy. I'm getting' hazy.
The scent of you girl still amaze me,
baby faze me, and gets me crazy.
So baby tell me is it infatuation?
Cuz I'm head over heels in this situation.
So baby baby keep it goin' on and on cuz
when it comes to love I'm known to be second to none...
so cheak it~

愛情像 Cappuccino 濃濃的眷戀泡沫 誘人的氣息 多愛不釋手
愛是 Cappuccino 苦苦的美麗滋味 藏在我心頭久久

Elva girl bring it on cuz we can baby rock it til' da early moen.
We're gonna keep it goin' baby on and on.
We'll be hold it down til' da break of dawn

沒有留言:

張貼留言